Jesteś tutaj

Badania i publikacje

Nasze badania i publikacje dotyczą najnowszych i najciekawszych trendów na rynku pracy

W naszych badaniach i publikacjach staramy się przyjrzeć najciekawszym zjawiskom na rynku pracy, aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów oraz kandydatów w podejmowaniu najlepszych dla nich decyzji. Znajdziesz tu materiały dotyczące rynku pracy, wynagrodzeń czy też budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.
Warto przyjrzeć się bliżej wynikom Confidence Index, czyli cyklicznego badania Michael Page porównującego nastroje panujące na rynku pracy w kilkudziesięciu krajach na świecie.
Wszystkie badania i publikacje Michael Page mają na celu przybliżenie aktualnych trendów na polskim rynku pracy. Jeśli masz pytania – zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

 

Jaki będzie rynek pracy jutra?

Prawdopodobnie widziałeś już nagłówki w stylu „Roboty zabiorą ci pracę!” Oczywiście nie ulega wątpliwości, że część zawodów straci rację bytu wraz z rozwojem technologii, lecz robotyka, automatyzacja oraz rozwój sztucznej inteligencji nie oznacza, że  maszyny przejmą kontrolę nad światem. Tak naprawdę ich celem jest usprawnianie naszych działań. Są to narzędzia, dzięki którym stajemy się bardziej zwinni, elastyczni i ambitni. Innymi słowy, rynek pracy jutra będzie opanowany przez technologię tworzoną przez ludzi i dla ludzi.

 

Przeglądy Wynagrodzeń

Nasze Przeglądy Wynagrodzeń pozwalają porównać zarobki w różnych branżach i sektorach rynku. Jeśli chcesz sprawdzić wynagrodzenia w finansach, HR czy sprzedaży pobierz nasz Przegląd Wynagrodzeń.

Zobacz Przeglądy Wynagrodzeń

 

Confidence Index

Confidence Index to nasze cykliczne badanie mierzące nastroje panujące na rynku pracy w Polsce i na świecie.

Zobacz najnowsze wyniki Confidence Index

 

Krótki poradnik zarządzania swoim wizerunkiem w sieci

Obecność w social media ma niebagatelne znaczenie dla powodzenia naszego życia zawodowego. W naszym interaktywnym poradniku podpowiadamy jak zapanować nad swoim wizerunkiem w sieci i świadomie kształtować markę osobistą.

Sprawdź nasz poradnik

 

Dojazdy Polaków do pracy

Dojazdy Polaków do pracy to część międzynarodowego badania Michael Page, które pomogło nam lepiej zrozumieć jaki wpływ na efektywność, zaangażowanie i ogólne samopoczucie pracy ma czas poświęcony na dojazdy do niej.

Dowiedz się więcej o Dojazdach Polaków do pracy

 

Trend Watch: trendy branżowe w perspektywie globalnej

Przeanalizowaliśmy międzynarodowe trendy rynkowe w marketingu, produkcji i łańcuchu dostaw, HR, finansach oraz sprzedaży, łącząc Polską i globalną perspektywę.

Sprawdź jakie trendy rynkowe warto obserwować