Najczęściej zadawane pytania

1. Czy usługi Michael Page są bezpłatne dla osób szukających pracy?

Jasne, że tak! Wsparcie przy poszukiwaniu nowej pracy jest całkowicie bezpłatne dla wszystkich kandydatów.

2. W jaki sposób mogę starać się o pracę za pośrednictwem Michael Page?

Możesz aplikować bezpośrednio na wybraną ofertę pracy lub przesłać do nas swoje CV bez wskazywania konkretnego stanowiska. Czasami zdarza się, że to my sami proponujemy kandydatowi wzięcie udziału w rekrutacji, jeśli jego profil pasuje do oczekiwań pracodawcy.

3. Czy muszę wysyłać osobne zgłoszenie na każdą ofertę pracy?

Nie ma takiej potrzeby. Po wypełnieniu formularza na naszej stronie, możesz ubiegać się o wszystkie dostępne oferty, bez konieczności ponownego wpisywania danych i wysyłania dokumentów. Możesz także założyć konto na MyPage – dzięki czemu po przesłaniu CV możesz ubiegać się o różne stanowiska jednym kliknięciem.

4. Co to jest MyPage?

To nasz wewnętrzny portal rekrutacyjny, który umożliwia Ci założenie konta kandydata. Dzięki temu możesz otrzymywać mailowo wybrane oferty pracy, samodzielnie ustalając kryteria ich wyszukiwania. Założenie konta bardzo ułatwi też dalszy proces rekrutacyjny. Po jednorazowym wprowadzeniu CV, możesz łatwo aplikować na dowolne stanowisko.

Przejdź do MyPage.

5. Jakich informacji powinienem wam udzielić, zgłaszając się jako kandydat?

Abyśmy mogli pomóc Ci znaleźć pracę jak najlepiej pasującą do Twoich oczekiwań i kwalifikacji, twoje CV powinno zawierać kompletne i wyczerpujące informacje na temat Twojego wykształcenia, umiejętności i przebiegu dotychczasowej kariery, a także Twoich planów dotyczących przyszłej ścieżki rozwoju. Możesz też dodać informację o swoich oczekiwaniach płacowych, podać termin wypowiedzenia umowy z aktualnym pracodawcą czy napisać, kiedy najwcześniej możesz rozpocząć nową pracę. 

6. W jaki sposób Michael Page znajdzie odpowiednie dla mnie stanowisko?

Rozpoczynając każdy proces rekrutacyjny, przeszukujemy naszą bazę, by znaleźć kandydatów najlepiej dopasowanych do oczekiwań klienta. Jeśli Twój profil będzie pasować do opisu stanowiska przedstawionego przez pracodawcę, niezwłocznie się z tobą skontaktujemy.

7. Kiedy wasz konsultant się do mnie zgłosi?

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, jeżeli twój profil będzie pasować do stanowiska, o które się ubiegasz. W takim przypadku możesz zostać zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Jeżeli Twój profil będzie pasować do innej oferty pracy, sami się z Tobą skontaktujemy. Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o nowych ofertach, ustaw powiadomienia mailowe z wybranego przez Ciebie obszaru.

8. Jak wygląda spotkanie z konsultantem Michael Page?

Nasz konsultant pomoże Ci zoptymalizować Twoje CV i chętnie doradzi w zakresie Twoich możliwości zawodowych. Staramy się jak najlepiej Cię poznać, precyzując między innymi Twoje oczekiwania dotyczące pracodawcy i wynagrodzenia oraz ambicje i plany zawodowe.

9. Co się stanie po rozmowie kwalifikacyjnej?

Po udanej rozmowie z konsultantem Michael Page możemy zaprezentować Twój profil naszemu klientowi. Jeśli pracodawca będzie zainteresowany, ustalimy termin rozmowy kwalifikacyjnej. Pamiętaj, że nigdy nie przekażemy Twoich danych naszemu klientowi bez twojej wiedzy i wyraźnej zgody.

10. Skąd mam wiedzieć, że Michael Page posiada moje aktualne CV?

Aby móc jak najlepiej reprezentować Cię przed naszym klientem, musimy mieć aktualne informacje na twój temat, dlatego możesz w każdej chwili poinformować nas o zmianie swojej sytuacji zawodowej czy o podniesieniu kwalifikacji. Możesz to zrobić aplikując na nową ofertę pracy – będziesz mieć wtedy możliwość zaktualizowania swojego CV.

11. Jak mogę usunąć swoje dane?

W każdym momencie możesz zażyczyć sobie usunięcia swoich danych z naszej bazy. Wystarczy, że prześlesz nam maila z taką prośbą. Chcemy jednak towarzyszyć ci w rozwoju zawodowym i wierzymy, że współpraca z nami może być dla ciebie bardzo korzystna. Pamiętaj, że zawsze możesz ponownie nawiązać z nami kontakt, zaktualizować swój profil i od nowa zacząć szukać pracy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zobacz naszą Politykę Prywatności.

12. Dlaczego zazwyczaj nazwa firmy poszukującej pracowników nie jest podana w opisie stanowiska?

Wielu naszych klientów chce zachować anonimowość, aby nie komunikować publicznie potrzeby zatrudnienia nowego pracownika – np. ze względu na działania konkurencji lub chęć wprowadzenia na rynek nowego produktu.

13. Dlaczego w niektórych ogłoszeniach nie ma informacji o wynagrodzeniu?

Wynagrodzenie może być różne w zależności od kwalifikacji pracownika i jest ono ostatecznie ustalane podczas procesu rekrutacji.

14. Ochrona danych osobowych

Zapoznaj się z naszymi zapisami o ochronie danych osobowych.