W jaki sposób ułatwić firmom i pracownikom nadążanie za nieustannymi zmianami dynamicznej rzeczywistości? Jednym z rozwiązań jest prowadzenie regularnych szkoleń nastawionych na podnoszenie kompetencji i przekwalifikowanie. Warto również zwrócić uwagę na to, jakich umiejętności brakuje na rynku pracy oraz, które z nich pozwolą Twojemu zespołowi rozwijać się i zwiększać produktywność. 

Hybrydowe podejście do nauki i rozwoju obejmuje również stałe monitorowanie rynku pracy. To pozwoli firmom zdefiniować luki kompetencyjne wynikające z rozwoju technologii i dynamicznych zmian w środowisku biznesowym. 

Dzięki e-bookowi Michael Page odkryjesz zalety wynikające z inwestowania w podnoszenie kompetencji i przekwalifikowania pracowników. Korzyści dostrzegają zwłaszcza firmy aktywnie rekrutujące na rynku pracy. Wyniki najnowszego europejskiego badania PageGroup pokazują, że średnio 32% kandydatów doświadczenia związane z przekwalifikowaniem ma już za sobą. 34% ankietowanych przyznało, że zainwestowało w podnoszenie swoich kompetencji, a 30% uczestniczyło w webinariach doszkalających umiejętności potrzebne na obecnym stanowisku.

Nie masz sprecyzowanego planu rekrutacji? Zatrudnienie właściwych osób, w odpowiednim czasie i stałe podnoszenie kwalifikacji całego zespołu, to najlepszy sposób na to, aby zadbać o rozwój firmy w przyszłości. 

Warto poszerzać horyzonty – również w trakcie rekrutowania nowych osób do organizacji. Świeże podejście do procesów rekrutacyjnych pozwoli dotrzeć do wielu nieodkrytych wcześniej talentów. 

Z naszego e-booka dowiesz się:

  • Jak prowadzić rozmowy rekrutacyjne nastawione na sprawdzenie kompetencji, aby odkryć ukryte talenty potencjalnych pracowników?
  • Jak odkryć luki kompetencyjne zespołu i efektywnie je wypełnić dzięki rekrutacji?
  • W jaki sposób PageGroup szkoli i rozwija swój zespół?

Pobierz nasz e-book już dziś i sprawdź, czy Twój zespół posiada umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu!
 

Dołącz do ponad tysiąca czytelników!
Otrzymuj bezpłatny newsletter z cotygodniową porcją porad.