Jak wygląda Twoja kariera w PageGroup?

Po ukończeniu studiów dołączyłem do Michael Page – jako stażysta – w sierpniu 2010 roku. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy wziąłem udział w programie intensywnych szkoleń, a następnie awansowałem na stanowisko konsultanta w sektorze sprzedaży i marketingu. Po roku – wypełnionym ciężką pracą, ale i wieloma sukcesami – otrzymałem ambitną propozycję: zbudowanie od podstaw zespołu Sales & Marketing w nowo powstającym oddziale firmy. To odpowiedzialne zadanie powierzono mi po stosunkowo krótkim czasie, ale tak właśnie działa PageGroup – ufa swoim ludziom. Tutaj potrafią dostrzec Twój prawdziwy potencjał, a potem go rozwinąć, ku obopólnej korzyści. Oczywiście zgodziłem się, ponieważ uznałem, że to zadanie – choć na początku wydawało się niewyobrażalnie wręcz trudne – będzie dla mnie ogromną szansą. Wierząc w swoje umiejętności i otrzymując wsparcie od przełożonych, odniosłem sukces.

Jaka jest Twoja rola w firmie?

Od roku 2012 jestem menedżerem zespołu Sales & Marketing. Prowadzimy projekty rekrutacyjne w ramach kilku specjalizacji: Retail, Digital & eCommerce, FMCG oraz B2B. Oprócz zarządzania zespołem, sam rekrutuję kandydatów dla moich klientów. Uwielbiam tę pracę, ponieważ tutaj codziennie opuszczam swoją „strefę komfortu” i uczę się czegoś nowego. Przed dołączeniem do PageGroup myślałem, że tak szybki rozwój kariery nie jest możliwy, a okazało się, że w tej firmie jest to jak najbardziej realne.

Jakiej rady udzieliłbyś tym, którzy chcą dołączyć do PageGroup?

Uwierz w siebie, bo naprawdę możesz wiele osiągnąć – intensywnie pracując, ale przy tym również dobrze się bawiąc. W PageGroup naprawdę potrafią docenić Twoje zdolności i pasję.